Sidor

Familjen Nyström

Familjen Nyström

lördag 29 september 2012

Känslosamma veckor...

Det känns som det är evigheter sedan jag skrev här på bloggen, men egentligen är det inte ens två veckor. En intensiv period ligger bakom mig och även om jag vill att mina inlägg här på bloggen ska vara positiva och inspirerande måste jag konstatera att ibland svämmar känslorna över och det kan vara skönt att sätta dem på pränt...
Den senaste månaden har jag varit helt översvämmad av virk-beställningar och det är så fantastiskt roligt!! Aldrig har jag väl virkat så många mobilfodral på så kort tid.
Dessutom damp det ner en väldigt trevlig present i brevlådan häromveckan i form av ett armband från familjesmycken.se som tack för att jag deltog i deras bloggtävling i somras. Armbandet var ett tröstpris för att jag inte var en av vinnarna, och med tanke på vad fint tröstpriset var kan ni ju tänka er själva vilka vackra saker vinnarna fick:))
Jag känner mig dessutom väldigt lycklig över att jag har en sån fin familj med tre duktiga barn som sköter sig så bra i skolan och på dagis att man nästan får tårar i ögonen. Och min älskade man Fredrik som orkar med allt mitt virkande och garnrester som ligger och skräpar lite överallt i huset, han gnäller bara ytterst lite;)) Som om det inte vore nog väntar en kärlekssemester på tu man hand i morgon och världens bästa farmor och farfar tar hand om barnen, detta för att fira våra 20 år tillsammans!!!
Men senaste tiden har ju inte bara innehållit roligheter, då skulle livet vara oförskämt lätt att leva. Jag har fått inse att människor inte alltid är vad de utger sig för att vara.
Jag får helt enkelt sluta vara så godtrogen.
Men nu väntar som sagt en härlig långledighet!! Jag ska njuta!!!!

Konrad har badat i veckan...

mitt fina armband från familjesmycken...

Äldsta sonen är nöjd med sitt mobilfodral...

trähjärtat har morfar snidat, blev jättefint till fodralet....

såhär kan fredagsmys se ut...vin, mysbelysning i invirkad gurkburk och halvklar virkbeställning.;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar