Sidor

Familjen Nyström

Familjen Nyström

tisdag 11 september 2012

Pulsvärmare i höst

Om man håller sig varm om fötterna och handlederna så kommer resten av kroppen också att hålla sig varm i höst och vinter. Ja, så är det nog och bara därför har jag virkat pulsvärmare idag. Och jag kan säga att de värmer..rejält!! Perfekt att ha kyliga dagar eller när man bara känner sig stel i handlederna, som jag ju förstått att många gör till och från. Dessutom är de såååååå snygga (om jag får säga det själv;)
Jättelätta att virka. Jag körde stolpar fram och tillbaka och när jag hade fått lagom längd så virkade jag ihop kanterna. Dessutom satte jag i sidenband som gör det lätt att justera hur hårt de ska sitta runt handleden, vilket ju är en smaksak, själv föredrar jag när de känns lite pösiga och rymliga utan att för den delen trilla av.
Vad tycker ni?

Och kan ni inte virka busenkla pulsvärmare är det som vanligt bara att höra av sig till mig så ordnar jag det
Pris 90 kr/par inkl frakt. Maila mig:carin.nystrom@hotmail.com


Pulsvärmare och mobilfodral. Köp båda för 150 kr (eller pulsvärmare för 90 kr/par eller mobilfodral för 90 kr/st)

Pulsvärmare under tillverkning. Busenkelt!!!

Och snygga och sköna blev de=))

Och Konrad njuter av den sista resten av sommaren på verandan=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar