Sidor

Familjen Nyström

Familjen Nyström

fredag 19 oktober 2012

Efterlängtad extralång långledighet...

Äntligen lite efterlängtad ledighet från jobbet.
När man som jag jobbar enbart nätter och är långledig med jämna mellanrum är det lätt att bli bortskämd med alla lediga dagar, och ändå känns det så fantastiskt skönt varje gång ledigheten ligger framför mig, denna gång med ett par dagar extra eftersom jag tagit lite semester nu när det vankas höstlov för barnen :))
Den här ledigheten behövs till alla virkbeställningar som kommit in de senaste dagarna. Mina mobilfodral med trähjärtan där man kan få egna personliga budskap inbrända i trät har milt uttryckt blivit väldigt omtyckta. Det gör mig lycklig:)))
Dessutom vill jag ju hinna med att virka något kul till Halloween, lite häxor och pumpor och andra läskigheter... vi får väl se vad tiden räcker till.
Men framför allt ska jag ägna ledigheten åt motion och träning, vi har nämligen en stegtävling på mitt jobb och snacka om att man blivit helt steg-fixerad... fast det är ju något positivt..att röra på sig alltså. Fast Konrad som till sin stora fasa släpas med på alla mina promenader tycker att detta med stegtävling känns liiiiiite överdrivet!!! Men det är ju bara för att han är lite lat av naturen;))
Ha det gott!!

Mobilfodral och trähjärtan där du själv väljer vad det ska stå.
Pris: 125 kr/st eller 2 fodral för 200 kr, alla priser inkl frakt.

Trähjärtan på tork, har blivit en hel del den senaste tiden;)

Något annat som också visat sig vara populära är "monsterfodralen", så det har blivit ganska många virkade  monsterögon..passar ju bra nu när vi närmar oss Halloween....

1 kommentar: