Sidor

Familjen Nyström

Familjen Nyström

tisdag 30 oktober 2012

Höststädning på virk-kontoret...

Det händer ganska ofta att jag har lite svårt att hitta garn jag letar efter, pga röran på mitt "virk-kontor"...och lika ofta händer det att jag därför köper nytt garn för att jag inte letade tillräckligt djupt i min stora virk-korg...
Så denna gråmulna höstdag tog jag tag i det väldigt tråkiga arbetet med att försöka städa lite på kontoret. Och nu när det är klart så ser det ju faktiskt riktigt trevligt ut för en gång skull :))
Detta ska jag och barnen fira med att äta nybakta bullar, sedan ska vi gå ut (eftersom solen nu kommit fram när kontoret är städat) och fotografera en nyvirkad halloween-häxa bland höstlöven, och resultatet av den fotograferingen kommer dyka upp här på bloggen de närmsta dagarna.

Usch vilken röra....känns ju väldigt roligt att börja städa här...verkligen....

men det känns onekligen väldigt skönt nu när virk-kontoret iallafall ser någorlunda skapligt ut....

istället för att sortera garnnystan efter färg har jag sorterat garn efter inköpsställe, för mig är det lättare att hålla reda på  vad jag har hemma på det sättet...

dessa fina virkade korgar har inte jag virkat, de har Ulrika "pricken över i", gjort. Vill du köpa korgar av henne så gå in på hennes blogg: prickenveri.blogspot.se

och så alla dessa beställningar på fodral med trähjärtan jag gjort senaste tiden...vilka vackra underbara fina starka ord ni väljer att ha  på era hjärtan, jag blir alldeles varm i mitt hjärta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar