Sidor

Familjen Nyström

Familjen Nyström

fredag 16 november 2012

Lövkrattning och långa promenader...

Hej alla virk-kompis-följare!!
Vill börja med att be om ursäkt för de väldigt få inläggen här på bloggen under den senaste tiden. Jag skulle kunna skylla på att jag har tre barn och en hund, att jag just nu befinner mig i en period med mycket virk-beställningar, att vi har en oerhört krävande stegtävling på jobbet som tvingar mig att samla steg istället för att blogga eller att jag har ägnat orättvist mycket av min tid till att kratta löv...men egentligen kan jag ju bara konstatera att det är bortförklaringar och att det helt enkelt handlar om prioriteringar...bloggen har tyvärr hamnat en bit ner på prioriteringslistan..SORRY!!!
Bättring utlovas! Så länge får ni hålla tillgodo med lite bilder från den senaste tidens vedermödor...;)

Jag kan gnälla hur mycket jag vill på stegtävlingen vi för närvarande genomför på jobbet...men faktum är att såna här tidiga mornar  då solen precis orkar sig upp över fälten när jag och Konrad är på morgonpromenad är UNDERBARA!!! Det tycker till och med Konrad även om han anser att det blivit lite väl mycket låååååånga promenader den senaste tiden;))

Och så alla dessa löv..var kommer de ifrån?? Vi har inte tillräckligt med träd på vår tomt för att kunna förklara dessa drivor..är det ett rymdskepp som svänger förbi ibland och öser ut alla löv över oss, eller är det grannen som i nattens mörker dumpar sina löv över vårt staket...? Vilket som så börjar den här lilla killen bli lite trött på att kratta ;))

Min pappa har äntligen kommit på vad han ska pyssla med nu när han är pensionär. Mobilfodral i skinn..alltså konkurrent till mina virkade fodral;) Är ni intresserade av att köpa ett skinnfodral så kostar de 145 kr inkl frakt och finns både med skärp-öglor och halssnodd. Vid intresse maila mig: carin.nystrom@hotmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar