Sidor

Familjen Nyström

Familjen Nyström

torsdag 30 augusti 2012

Mobilfodral i pippi-mönster...

Hej alla virk-kompisar därute.
Vet ni vad som kommer bli höstens stora modetrend??? (Enligt mig ska tilläggas;)
Virkade mobilfodral med halssnodd (och den senaste tiden har jag ägnat ganska stor del av min fritid till att få folk att förstå hur modern det är med ett sådant mobilfodral;)
Med tanke på att det rullat in ganska många beställningar den senaste veckan så tror jag att jag har lyckats ganska bra...
Och kan du inte, eller vill du inte virka ett eget mobilfodral så tycker jag att du ska beställa av mig=)

Mina mobilfodral kostar:
Pippifodral eller enfärgat fodral med tofs och halssnodd kostar 75 kr inkl frakt
Pippifodral eller enfärgat fodral UTAN tofs kostar 65 kr inkl frakt
Och som vanligt kan du skicka din beställning till: carin.nystrom@hotmail.com eller besöka virk-kompisars facebook-sida och göra din beställning där.

Klassiskt och tidlöst pippi-mönster

Blå botten och vita och röda ränder

Röd botten och vita och blåa ränder

Eller kanske du bara är sugen på ett enfärgat;)


Ha det gott!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar