Sidor

Familjen Nyström

Familjen Nyström

tisdag 11 december 2012

I denna mörka vintertid...

...kan man behöva lite nya mål att se fram emot. En morot som får en att orka kämpa på när vintermörkret härskar. Särskilt viktigt när man jobbar natt som jag. När jag åker till jobbet är det mörkt, när jag går och lägger mig på morgonen efter jobbet är det kolsvart ute och när jag vaknar på eftermiddagen har skymningen redan hunnit sänka sig...
Efter en höst full med förkylningar och halsfluss känns det som att det är dags att börja ta hand om sig själv bättre, ta upp träningen igen och se till att få i sig alla vitaminer den vintertrötta kroppen behöver!!! Jag ska ta tag i det, efter julens alla godsaker förstås ;)
Men tills dess behöver man alltså en liten morot för att orka hänga med i julstressen, vilken tur då att sonen William har virkat en extra söt en ;)))

Han kan det där med virkning, min William ;))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar