Sidor

Familjen Nyström

Familjen Nyström

fredag 21 december 2012

Vänskap!

Mina fina julklappar från två väldigt fina vänner, Cristin och Ulrika.
Jag känner mig väldigt rörd och lycklig över er vänskap!


Av Cristin fick både jag och Ulrika varsin chokladnalle klädd i guld och med ett rött hjärta runt halsen.
-För att ni är guld värda, sa hon.
För oss Cristin, är du guld värd!

Det här fina halsbandet gav Ulrika mig redan i onsdags som var en ofattbart jobbig dag.
"Think about happy things"

Inatt när jag jobbade fick jag den här söta anteckningsboken av Ulrika. Hon sa att flickan på bilden är jag. I den här boken tänker jag bara skriva ner positiva tankar. Jag hoppas att jag ska kunna hitta något positivt varje dag att skriva ner, även när det känns riktigt tungt.

Mina första ord...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar