Sidor

Familjen Nyström

Familjen Nyström

fredag 15 mars 2019

Alla hjärtans dag ❤️

För en månad sedan var det alla hjärtans dag  och jag passade på att virka till min äldsta son William och hans flickvän❤️
Det är ju lite svårt det där när man har tonårsbarn, de blir inte alltid lika överväldigande glada när jag kommer med mina virkade dockor och mössor och allt vad det kan vara...😂
Så jag fick ju tänka till lite extra. Jag ville ju absolut inte att tonåringarna skulle tycka det var töntigt eller larvigt.
Så jag gjorde kärlekstomtar till dem. Egentligen är det meningen att tomtarna ska sitta ihop i en evighetskram, men jag tänkte att det vore roligare för dem att ha varsin del, ni vet ungefär som ett sånt där bryt-hjärta som man delar på och har varsin del i ett halsband.
Så William fick Serris-tomten och Serris fick William-tomten❤️❤️❤️
Och faktiskt så såg de lite rörda ut när de fick tomtarna på alla hjärtans dag, dessa två 15-åringar. 😍

Det otroligt fina och lättvirkade mönstret hittade jag hos steenistugan.blogspot.com.
En väldigt mysig och inspirerande blogg, så kika in där🤗

För övrigt känns det skönt att både januari och februari är förbi och mars är halvvägs passerat.. .Jag längtar sååå efter värme och solsken. Eftersom jag jobbar natt så ser man inte solen på flera dagar ibland😂 och det sänker energin i nivå med fotknölarna  Så det känns som man bara försöker släpa sig igenom de här mörka månaderna.
Men jag tänker att bara vi kommer in i april så är vi nästan framme vid sommarsemestern 😅



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar