Sidor

Familjen Nyström

Familjen Nyström

fredag 8 mars 2019

Hej...

Det var ett tag sedan jag var här inne på bloggen och skrev... nästan tre år sedan!!!
Nu tänkte jag ta tag i bloggandet igen och det första inlägget bör väl handla om vad jag haft för mig under de här tre åren😅

Ni som följer mig på Virk-kompisar på Facebook vet att lilla Doris (en liten oplanerad sladdis kan man väl säga), dök upp i våra liv med dunder och brak i oktober 2017❤️

Min virk-kompis, mopsen Conrad, gick hastigt bort i sjukdom för tre år sedan, och numera är det mopsen Totte som huserar här hemma😍

För övrigt är virkning och pyssel fortfarande min stora passion, och ibland undrar jag om det finns nån passande diagnos för det här garn-tillståndet som jag ständigt befinner mig i😂
Min stackars familj får finna sig i att virkningen breder ut sig här hemma, även om jag försöker hålla mig på virk-kontoret.

Hoppas ni fortsätter följa mig här på bloggen och jag lovar att försöka uppdatera bloggen oftare än var tredje år😅




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar