Sidor

Familjen Nyström

Familjen Nyström

fredag 11 maj 2012

Baby converse, baby converse, baby converse....

Vad saker nästan aldrig blir som man tänkt sig! I mitt senaste inlägg varnade jag för att det skulle komma att dröja till mitt nästa inlägg...men oj vad jag bedrog mig=)
Istället har det här veckan, utan överdrift, handlat väldigt mycket om baby converse-skor. Vilket är jätteroligt!!! Det känns så somrigt på nåt vis att tänka sig alla dessa små bebisfötter i mjuka bomulls-skor.
Ett brev med två par beställda skor är på väg till sina nya ägare, eller bebisar kanske man borde säga;) Och när jag skrivit klart det här inlägget ska jag börja virka det tredje paret denna vecka Jättekul!!!! Fortsätt att skicka beställningar till mig!!
Dessutom har några av mobilfodralen jag haft liggandes här hemma i virkkorgen också skickats iväg till nya mobiler att värma! Känns fantastiskt bra! Så jag får nog omvärdera det där med att dra ner på virkandet och bloggandet;))
Dessutom väntar ett nytt spännande projekt och sätt att nå ut med mina virkade saker. Återkommer till det med länk när allt är färdigt!

Kram

Tänk er dessa söta baby converse på små söta bebisfötter i sommar=))))Det är nästan så man önskade att man själv fortfarande hade riktigt små barn hemma...tur att vi har en liten tjej-kusin på 4 mån <3

2 kommentarer:

  1. Så jättefina ! Grattis alla bebisar som får så fina skor ! :)))))) <3

    SvaraRadera