Sidor

Familjen Nyström

Familjen Nyström

söndag 13 maj 2012

Till salu: Ballerina till små små fötter...

Häromdagen kom min man hem med ett jättefint rosa skruvat bomullsgarn som han hade köpt till mig till ett väldigt bra pris. Det var jättemjukt och jättefint och jag visste direkt att det skulle passa bra till små bebisfötter. Eftersom jag har virkat tre baby converse-par denna vecka kände jag ett behov att göra nåt annat med just det här garnet. Och eftersom det ju faktiskt mer eller mindre är sommar så tänkte jag att det kunde vara fint med små ballerina-skor till små söta flickor.
Så nu har vår lilla kusin Amelia ett par sköna ballerina-skor att mysa i när hon ligger i sin vagn och sover i sommar=)))

Men det finns mera garn kvar, och eftersom skorna gick väldigt snabbt att virka och eftersom garnet var så ohyggligt!!! billigt så kan jag sälja dem till ett bra pris.
Varje par kostar 75 kr inkl frakt.
Jag har mönster till två storlekar 0-3 månader och 3-6 månader.
Men skynda på om du vill beställa, jag har bara garn till tre, kanske fyra par skor!!
Maila mig om du är intresserad!

Små ballerina-skor i gräset...kan det bli mera sommar...?

Oj, tänker Konrad, såna skulle jag verkligen vilja ha!!! Och rosa är ju såååå min färg!!

Converse vs ballerina...det har blivit en hel del bebisskor denna vecka=)))



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar