Sidor

Familjen Nyström

Familjen Nyström

torsdag 17 maj 2012

Somriga mobilfodral...

Eftersom mina mobilfodral som jag haft över sedan tjejkvällen plötsligt börjat gå åt som smör i solsken;) har jag virkat lite nya fodral de senaste dagarna. Och eftersom sommar och semester närmar sig med stormsteg har de senaste fodralen blivit inspirerade av...sommar=))
Dessutom har jag bestämt mig för att sänka priserna på fodralen...
De nya priserna är: Mobilfodral utan blomma 60 kr inkl frakt
                             Mobilfodal med blomma  65 kr inkl frakt
                             Mobilfodral med halssnöre 75 kr inkl frakt

Somriga fodral i läckra färger... finns bara dessa klara just nu, så skynda om du vill ha ett...




Är du sugen på en disktrasa? Jag har tre st kvar som letar efter nya hem;)) Perfekta att ha i sommarstugan, båten, eller bara hemma i köket. De är virkade i 100 % bomull och tål maskintvätt. Eller varför inte koka dem i en kastrull med lite tvättmedel....
De här tre kostar 50 kr/st inkl frakt och det finns 1 beige, 1 svart och 1 grå kvar...


Miljövänliga disktrasor, bara att slänga i tvätten när de är smutsiga...
De fina ljuslyktorna är gjorda av Ulrika Enocsson. Länk till hennes blogg finns längst ner på denna sida...
kika gärna in där!!
Så blir du inspirerad och vill ha ett fodral eller en disktrasa så hör av dig till carin.nystrom@hotmail.com

Ha det gott!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar