Sidor

Familjen Nyström

Familjen Nyström

måndag 18 juni 2012

Sommarhälsning frånLiIly...

Häromdagen damp det ner ett mail i inkorgen från mopsen Lilly som blev väldigt nöjd och glad över de virkade mopsarna=) Känns jätteroligt (och skönt för Konrad att veta att mopsarna kom fram ordentligt eftersom han var lite orolig för dem;)


Lilly med sina virk-kompisar...

Dessutom är det nu semester..ÄNTLIGEN!!!! Alldeles i rätt tid känner jag även om vädret just nu inte är det bästa. Tänker ägna semestern åt roligheter med familjen och vi började redan helgen som var med att åka 40 mil till Göteborg för att gå på Liseberg och bo på hotell. Kändes väldigt lyxigt!!
Har börjat fundera lite smått på hur jag vill ha det till hösten (trots att jag egentligen bara borde ägna mig åt att ha semester;) och har kommit fram till att jag nog ska försöka plugga lite kurser i bla företagsekonomi på distans...för att ta små små steg mot min dröm: Att starta något eget, kanske något som har med virkning att göra (eller med lastbilar och åkeri om min man får bestämma...eller hur;))
Företagsdrömmarna har nog ganska mycket med bloggen att göra eftersom den verkligen blivit som ett litet mini-företag med beställningar och försäljning. Känns som en väldigt bra uppvärmning mot något större så småningom!!!
Sista natten på jobbet fick jag en jättefin sommarpresent av min vän och kollega Ulrika Enocson, en jättefin fotlänk, och jag älskar fotlänkar (enda problemet är att jag lyckas ha sönder dem ganska omgående;))
Tycker ni att fotlänken är fin MÅSTE ni titta in på hennes blogg som är full med smycken. Här är länken till hennes blogg: prickenveri.blogspot.se
Jag älskar min fotlänk och har haft den på mig hela helgen i Göteborg med karusellåkning, och den är fortfarande hel;) Tack Ulrika!!


Visst är fotlänken fin?
En liten uppmaning till er andra därute som har semester, se till att ta hand om er själva och gör er av med energitjuvar. Att vårda själen är minst lika viktigt som att ta hand om sin kropp!!!
Ha det gott <3

1 kommentar:

  1. Börja med lastbilar Carin så kan jag börja hos dig ! Enligt Valle så ska jag få körort när jag blir stor o det kanske jag har blivit tills dess! Ha det så bra o fira Bröllopsdagen ordentligt !

    SvaraRadera