Sidor

Familjen Nyström

Familjen Nyström

lördag 18 februari 2012

En beställning i svart

Den här veckan har handlat mycket om beställningar. Min kompis Ulrika ville ha ett svart mobilfodral för att variera lite, hon har ett vitt sedan tidigare.  Dessutom ville hon prova på en virkad disktrasa, även den i svart...och som om det inte vore nog så fick hon en virkad svart labrador i alla hjärtans dag-present av mig för att hennes lilla virkade familj skulle bli helt komplett... Nyfikna på hur hennes familj ser ut? Kika in på hennes blogg, länken hittar ni längst ner på den här sidan=)
Ännu en mobilfodral-beställning har jag hunnit med och i skrivandets stund pysslar jag med en beställning på ett gäng mopsar. Jätteroligt!!!!
För övrigt är det disktrasor som gäller just nu. De som jag redan har gjort och gett bort eller sålt har jag fått bra respons på, så vill du vara miljömedveten och samtidigt ha en något som är snyggare än en wettex-trasa så är det en virkad disktrasa du ska satsa på;))))

Den här jättefina virkade korgen har jag fått i alla hjärtans dag-present av Ulrika. Den passade helt perfekt till mina virk-nålar. Korgar i alla möjliga olika storlekar och färger finns att köpa på Ulrikas blogg. Titta in där!!!

Svart mobilfodral med endast virk-kompisar-etikett som enda dekoration. Faktiskt väldigt snyggt om jag får säga det själv (och det får jag ju för det här är ju min blogg;)  Och så en svart disktrasa till hennes fina kök=)


En Basse...jag han heter så, Ulrikas busiga labrador.

Mobilfodral i olika storlekar. Alla har vi ju faktiskt inte iPhone...och tur är väl det!

Tidig lördagmorgon...eller nåja, tidig och tidig, runt 8-snåret. Rykande varm cappuccino och på gång med mops-virkning


Som vanligt vill jag påminna om att ser du något på den här bloggen som du skulle vilja ha eller om du har en egen idé på något som du skulle vilja ha virkat så är det bara att maila mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar