Sidor

Familjen Nyström

Familjen Nyström

fredag 3 februari 2012

Dock-verkstad!!!

De senaste dagarna har det varit dockverkstad här hemma. Jättekul=)
Det är så roligt att virka personliga dockor med specifika önskemål som gör att man måste tänka till och använda alla sina virk-kunskaper för att få till detaljerna rätt. För det är ju detaljerna som gör dockorna personliga.
Här följer några smakprov från arbetet. Eftersom man får förmoda att dockorna är alla hjärtans dag-presenter kommer jag inte lägga upp några bilder på dem i sin helhet förrän efter 14 februari.
Och ni som inte beställt några dockor än har fortfarande gott om tid på er, specialpriset gäller tom 14 februari. Men som sagt var, tänk på att beställa i så god tid att jag hinner virka beställningarna.
En nyhet här på bloggen är att jag dessutom (efter viss huvudbry) fått ordning på mina till salu-sidor och specialerbjudande-sidor. Flikarna till dessa sidor hittar du här ovanför och det är bara att klicka runt på dem.
Ha det gott!





Exakt när är du klar med de där dockorna matte??? Det är strålande solsken och tio minusgrader ute, perfekt promenadväder... och jag är inte alls uttråkad;)))

1 kommentar: