Sidor

Familjen Nyström

Familjen Nyström

söndag 12 februari 2012

Till nära och kära...

I helgen har vi haft ett hejdundrande tre-årskalas för den minsta pojken i familjen. Och när vi ändå hade tjocka släkten här passade jag på att dela ut några alla hjärtans-dag presenter till den kvinnliga delen av vår stora familj...naturligtvis virkade presenter såklart;)

Här kommer lite bilder, och ser du något du vill beställa så är det bara att maila mig på carin.nystrom@hotmail.com


Mössa till en liten tjej, virkad i mjukaste bomull...

Labradoren Disco ska flytta hem till Linda, Jimmy och den verkliga Disco..


Vad kan väl passa bättre till mamma och svärmor än varsin disktrasa virkad i rent bomull. När den är smutsig slämnger man den i maskinen och tvättar i sextio grader. Nu har de lovat att vara mina testpiloter och ska prova hur bra uppsugningsförmågan är=) Är du intresserad av en egen disktrasa så mailar mig. Du bestämmer färg! Kostar 95 kr och är ca 20x20 cm.

Väldigt roligt att göra ett svart mobilfodral. Och visst blev det bra med den röda blomman?

Dessutom fick mina svägerskor Emma och Evelina varsitt vitt mobilfodral, det ena med ett rött hjärta och det andra med en rosa blomma. Tyvärr blev bildena lite..konstiga...och vill inte samarbeta...så bilderna på just de mobilfodralen kommer upp på bloggen när jag fått ordning på det tekniska;)


4 kommentarer:

  1. Tack så mycket Carin för den fina disktrasan !!! <3

    SvaraRadera
  2. Jag vill beställa en svart disktrasa. Dom är ju jättefina!!!

    SvaraRadera
  3. Disktrasan va jättebra !!! Den blir bara bättre o bättre ju mer man tvättar den . Jag har kokat min med lite tvättmedel. Man kan tänka på att den färgar lite . Desutom så är den miljövänlig (ett stort plus)!!!
    Disktrasan rekomederas verkligen!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att den är upskattad:))))

      Radera