Sidor

Familjen Nyström

Familjen Nyström

tisdag 28 februari 2012

Långledighet och förberedelser!!!

Den här veckan är jag långledig=) Härligt!!! Och den här veckan kommer att handla mer än vanligt (om det nu är möjligt) om virkning...
Förberedelserna inför en tjejkväll som jag och Ulrika "pricken över i" Enocsson ska ha i slutet av mars är i full gång, samtidigt som inkomna beställningar måste göras. Roligt=)))
Eftersom virkning är ett hantverk som kräver sin tid så får du som är inbjuden till tjejkvällen jättegärna maila mig om det är något speciellt du är intresserad av. Då kan jag även svara på vilka priser som kommer gälla under just den aktuella kvällen, och jag lovar att det kommer vara finfina priser;)))
Är du inte en av de lyckligt lottade som fått en inbjudan så har jag eller Ulrika kanske missat just dig, maila oss i så fall så fixar vi det....

Dessa gröna converse-skor är en beställning. Vill du också beställa så går det jättebra att maila mig. Här på bloggen kostar de 165 kr men på tjejkvällen kommer det vara ett helt annat pris...
Converse-skorna görs i 100 % bomull så de ska vara extra sköna mot bebisfötter... om du  vill vara säker på att få med ett par converse-skor hem direkt från tjejkvällen så hör av dig om vilken färg och stl du vill ha!!!
Kanske vill du ha någon silver- eller gulddetalj på skorna??

Just nu känns det som lite serietillverkning på mobilfodral och det kommer finnas lite olika färger att välja på. Storleken på dem som jag har med mig till tjejkvällen är iPhone-stl så hör av dig om du vill köpa ett fodral till en mindre telefon. Fodralen kommer finnas både med och utan blomma. Och till alldeles speciellt tjejpris förstås=))))



Om du vill köpa en disktrasa och inte gillar beige, grått, svart och mossgrönt så hör av dig så fixar jag den färg du vill ha. Disktrasorna är i 100 % bomull och du slänger dem antingen i tvättmaskinen när de är smutsiga eller kokar dem med lite tvättmedel i en kastrull...

Har du hund så kanske du vill ha din lilla älskling som maskot eller nyckelring. Hör av dig  om vilken hundras du har så  ska jag nog kunna fixa det..

På tjejkvällen kommer du kunna göra beställningar på personliga dockor till ett bra pris.  Men redan nu kan du komma in med din beställning via mail så tar jag med din färdiga docka på tjejkvällen...

Eller kanske du vill slå till på ett helt tittskåp... finns i två storlekar, med plats för max sex dockor och skåp för max tre dockor.
Sist men inte minst...en Konrad som denna gråmulna morgon försökte slippa promenaden genom att på mesta möjliga sätt smälta in i mattan. Bra försök Konrad... men nu är du ju inte vår första egensinnig mops så oss lurar du inte=))))
Du som är inbjuden på tjejkvällen och nyfiken på priser får gärna maila mig=) Och som sagt var, har du inte fått en inbjudan hör av dig så ordnar vi det!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar