Sidor

Familjen Nyström

Familjen Nyström

onsdag 8 februari 2012

En ny virk-kompis!

Idag har Konrad fått en sprillans ny virk-kompis. Det är en liten virkad labrador som heter Disco och Konrad är måttligt förtjust.
Anledningen till hans något dämpade entusiasm är att verklighetens Disco är en riktig tjurig gammal gubbe som tycker att bara för att han är äldre än Konrad...sisådär ... 100 år eller nåt sånt...så ska han bestämma.
Ärligt talat tror jag att Konrad tycker att det är väldigt skönt att virk-Disco snart ska flytta...och kanske är det lika bra att låtsas som man sover den korta tiden han bor här... så att han inte får för sig nåt;)))

Hörru Konrad, vakna....

Om du inte tänker öppna ögonen så kittlar jag dig...

Suck..och jag som bara ville leka lite... och det är jätteroligt att leka med mig..bara jag får bestämma!!

Nehe, då får jag väl leka själv då..titta där en tågbana, vad kul!

Bäst att hänga upp mig på en nyckelkrok så inte den där stora Konrad-lufsen äter upp mig..

3 kommentarer:

  1. Vad fin Disco är ! Konrad ser ju måttligt road ut ;)

    SvaraRadera
  2. Å jag vill beställa en Basse när du har tid!! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Beställningar har jag alltid tid med;)))Kram

      Radera