Sidor

Familjen Nyström

Familjen Nyström

torsdag 1 mars 2012

En känslosam dag!!

Idag har varit en dag som kännetecknats av vårkänslor. Solen har flödat över hela verandan under eftermiddagen efter en smula gråmulen morgon.
Det här möttes vi av under vår morgonpromenad.  Visst är det underbart att naturen på alldeles egen hand kan göra ett så vackert hjärta. Lycka!!!!

Vilken underbar vattenpöl!!
Idag var dagen då jag på allvar kände att jag tagit itu med träningen igen. Det känns så oerhört skönt, särskilt nu när jag verkligen behöver massor av extra energi efter vinterns alla förkylningar... Och efter träningen väntade lite virk-jobb=) Ett grått mobilfodral med rosa blomma!


 Äldsta sonen är inne i sin allra bästa pysselform. Han tillverkar virkade armband på löpande band samtidigt som han, affärsman som han är, gärna vill tjäna lite pengar. Så finns det någon hugad spekulant på virkade armband för 10 kr/st så hör av er till mig så ska jag med nöje vidarebefodra beställningen till William=)

Här lyser minsann flitets lampa. Väldigt mysigt att dela ett intresse!!!



 Det här jättefina armbandet i rosa har William gjort till faster Evelina "som tack för den nya kusinen". Vad gulligt och rörande <3

Och som ytterligare grädde på moset en sån här härlig dag så har min söta man köpt hem choklad till sin chokladberoende fru... DET är kärlek!!!!
Konrad ställer som vanligt upp som modell när armband ska fotograferas;)))

2 kommentarer:

  1. Jag vill beställa 3st armband av William i vitt med blomma på om det går bra ? De va ju jättefina !!! Kram på er allihopa !!!!! <3<3<3

    SvaraRadera
  2. Åhh vad snäll och gullig William är <3 och mobilfodralet blev superfint :)
    Kramar från faster Evelina

    SvaraRadera