Sidor

Familjen Nyström

Familjen Nyström

tisdag 27 mars 2012

Äntligen dags!!!

Idag är det äntligen dags för tjejkvällen, en kväll som jag och Ulrika förberett oss för under ganska så lång tid. Vi har virkat så vi fått blåsor i händerna och inflammation i axlarna..;) Men vi tror att det kommer vara värt det. Ska bli himla roligt ikväll, och lite nervöst såklart. Jag har ju faktiskt ingen aning om ifall jag virkat rätt saker, men jag hoppas att alla ska hitta nåt av Ullis och mina saker som de tycker om=)
Väl mött alla tjejer ikväll!!!

Hela familjen Nyström får följa med och vara visningsex ikväll, två tittskåp får oxå följa med och de kostar bara ikväll 200 för det lilla och 300 för det stora.

En påse med converse-skor

En korg med sjalar...och det blev ganska många;))))

Konrad är som vanligt laddad till tusen...men tyvärr Konrad, ikväll får du stanna hemma, endast tjejer är inbjudna. Så det blir att ligga i soffan och glo på tv med stor-husse och småhussar=)

2 kommentarer: