Sidor

Familjen Nyström

Familjen Nyström

fredag 9 mars 2012

Garn, garn, garn

Äntligen fredag och ledig helg, och kan man börja helgen bättre än att hitta jättefint garn på rea och kunna fylla virk-korgen med? Ska bli spännande att se vad dessa härliga rosa nystan med akrylgarn kan resultera i, men jag hoppas att det blir en sjal till sommaren=)


 Nu har jag inte virkat en maska på flera dagar eftersom jag ibland faktiskt måste göra som alla andra människor och jobba;) men nu ska jag försöka sätta fart och bli klar med sakerna till tjejfesten som stundar om ett par veckor. Det är just nu lite på löpande band-tillverkning när det gäller mobilfodral och baby converse och det ska bli väldigt roligt och intressant att se vad de inbjudna tjejerna tycker om mina och Ulrikas alster...




En himla massa staplade mobilfodral!!

En virkad mops har det också blivit, en riktig liten mini-Konrad. Den är en present till Konrads förra matte Anita som ju alldeles säkert saknar Konrad väldigt mycket, och ett tack för att vi fick det stora nöjet att bli nytt hem åt en bufflig men snäll och väldigt egensinnig mops. Vi älskar honom <3

Konrad och mini-Konrad...oerhört lika, knappt så man ser skillnaden;)

Ha nu en trevlig helg alla där ute!!!!

3 kommentarer:

  1. Å vad fina saker ! Vi älskar Konrad oxå ,så det så !!!
    <3<3<3

    SvaraRadera
  2. Det ska bli så spännande att se vad folk tycker om våra saker!!!

    SvaraRadera
  3. Mini-Konrad är bara för sööt!!! Skulle gärna vilja köpa om du har några kvar eller om jag kan beställa av dig.

    SvaraRadera