Sidor

Familjen Nyström

Familjen Nyström

fredag 30 mars 2012

Snart är det påsk...

....och imorgon är det påskmarknad på café Pottan i Stigtomta som gäller för mig och Ulrika. Ska bli spännande att se om våra saker får lika fin respons som på tjejkvällen tidigare i veckan.
För övrigt tror jag att denna påskmarknad får avsluta en period med väldigt intensivt virkande, ibland behöver man nog kanske ta en paus. Helt utan virkning går dock inte;) är man fast så är man...så fortsätt maila mig era beställningar;)
Framtida projekt...men som just nu ligger ganska långt fram...är en pläd av vita och gråa mormorsrutor som ska matcha den nyinköpta soffan som snart anländer. Jag tänker mig att jag ska virka några rutor om dagen utan någon som helst stress...och det lär ju bli intressant att se hur jag klarar det;) Känner jag mig själv rätt så lär jag virka mig alldeles utmattad och ha pläden klar på ett par dagar!!!
Har ni vägana förbi Stigtomta imorgon, titta in på café Pottan mellan kl 14-16.. då finns det bla virkat godis att köpa;))

Engelsk konfekt i glasburk med virkad hätta kommer att kosta 50 kr. Vad jag har förstått är det ett riktigt fyndpris...så skynda att fynda, finns bara fyra burkar!!!

Eller får det kanske lov att vara ett bakverk istället. 20 kr/st kostar de!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar