Sidor

Familjen Nyström

Familjen Nyström

måndag 2 april 2012

En beställning i vitt...och mot nya projekt!!!

Vad härligt med beställningar som går i sommarens färger, den här tubsjalen beställde min svärmor på tjejkvällen förra veckan, tillsammans med ett vitt armband av Ulrika. Jag var tvungen att prova sjalen själv, och tror kanske att jag borde virka en till mig själv oxå;))) Armbandet blev verkligen superfint, Ulrika är så duktig!!!
Vill du beställa ett armband så hör av dig till Ulrika "pricken över i" Enocsson.
Vill du beställa en tubsjal av mig så är det bara att skicka ett mail. Tubsjalarna kostar från 100 kr, beroende på vad du vill ha för garn. Sjalen till min svärmor är virkad av akryl-garn, och hon fick ett riktigt bra pris eftersom hon beställde på vår tjejkväll, vi hoppas det blir en ny tjejkväll till hösten!!!
Idag var jag inne på bokbussen och lånade en massa böcker om virkning och stickning, bla en bok om strumpstickning som lär bli ett projekt inför framtiden;)



Dagens skörd på bokbussen, med en massa tips på kommande projekt!!!

1 kommentar:

  1. Sjalen o armbandet va jättefina ! Värt varenda krona ! Jag trodde att jag fick sjalen billigare för att jag va din svärmor (den bästa o enda du har) ;) Kram ! <3

    SvaraRadera