Sidor

Familjen Nyström

Familjen Nyström

söndag 15 april 2012

Ett år äldre...och nu tusan lär det bli att springa!!!

I dagarna har jag fyllt år...och hur många år är inte så mycket att orda om, bara att jag är några år äldre än tjugo..typ;))
Och finfina presenter har jag fått.Tack!!!
Dessutom är det faktiskt så att alla ni som köpt virkade saker av mig har bidragit till en superbra present till mig själv, jag stod lite i valet och kvalet om jag skulle lägga mina sparade virk-pengar på en romantisk weekend tillsammans med min man Fredrik, eller att köpa ett löpband. Och det blev faktiskt ett löpband, tack vare födelsedagspengar som nära och kära tycker att man är värd efter att ha blivit lite äldre;))) Så nu kommer jag inte ha någon ursäkt längre för att inte springa!!!! (Inte Fredrik heller för den delen;)
Oromantiskt kan man tycka, men sunt och hälsosamt i det långa loppet...
Den kommande veckan är jag långledig och passande nog har jag en del beställningar att ordna med. Riktigt roligt är det att båda beställningarna handlar om färgen lila.En tjej ville ha ett lila mobilfodral. Snyygt!!! En annan tjej vill ha en lila tuff sjal (alltså inte en mesig kärleksknuts-sjal;)
Så nu har jag lite att pyssla med!!!
Ha det gott!!!

Jättefina betong-ljusstakar a´la Ulrika

Jag är ingen armbands-människa, men detta är helt fantastiskt fint. Design Ulrika Enocsson.

Denna virkade korg var full med geisha-choklad när jag fick den av Ulrika...nu är den sedan flera dagar tom...

Den här fina picnickorgen fick jag av min mamma till mina garner och virknålar. Den är såååå fin!!!

En påbörjad sjal till en tjej som gillar lila=)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar