Sidor

Familjen Nyström

Familjen Nyström

fredag 20 april 2012

Igår fick vi besök...

av Ulrika och hennes son William. Vi åt smaskig kladdkaka och Ulrika passade på att ge Konrad lite massage;)))
Vi pratade lite om vad vi ska hitta på för några spännande projekt till hösten. Kanske en ny tjejkväll och kanske prova att sälja våra virk-saker på någon bra höst- eller julmarknad... Det gäller att hitta så många vägar som möjligt för att kunna marknadsföra våra produkter.
Jag har för övrigt lagt ner väldigt mycket tid de senaste dagarna på en virkad hemlighet... vad det är och till vem kommer att avslöjas tidigast på söndag;))
Dessutom har jag nästan virkat klart en beställd sjal, lila med fransar. Den blir jättefin och jag kanske borde virka en till mig själv oxå...
Idag är det ett riktigt ruskväder med snöblandat regn...det tycker Konrad INTE om. Han tycker att sådana här ruggiga dagar ska spenderas inomhus liggandes i kökssoffan. Möjligtvis att han kan resa sig upp för att leta hundgodis som barnen brukar gömma åt honom, men mera än så tänker han allt inte prestera idag...

Guuuuuuu va skönt!!!!!

Lila sjal med fransar. Jättefin tycker jag och vill du också ha en så får du gärna beställa. Kostar ca 200 kr beroende på vilket garn som används.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar