Sidor

Familjen Nyström

Familjen Nyström

tisdag 10 april 2012

Sjalar till salu!!!

En liten uppdatering:
OCH NU FINNS BARA TVÅ SJALAR KVAR!! EN ROSA TREKANTSSJAL OCH EN VIT TREKANTSSJAL, BÅDA VIRKADE MED KÄRLEKSKNUTAR!!!
HÖR AV DIG OM DU ÄR INTRESSERAD!!! TOM SÖNDAG KOSTAR DE 100 KR ST, EFTER DET KOMMER DE KOSTA 200 KR.

Nu börjar man längta ganska så mycket efter sommaren med härliga dagar ute på sjön och semester. Och vad passar väl bättre att lägga över axlarna en ljummen sommarkväll än en vacker trekantssjal gjord med kärleksknutar? Kan det bli mera romantiskt än så? Nääää, verkligen inte!
Är du sugen på just en sådan sjal så kommer här ett "specialerbjudande" som jag hopppas att du inte kan motstå!
Jag har i min virk-korg 3 stycken sjalar som bara väntar på att få värma någon. 2 st är vita och 1 är rosa.
From idag och tom söndag denna vecka får man köpa dessa trekantssjalar för 100 kr st. Efter söndag kommer jag lägga ut dem under en flik som kommer heta "Sjalar till salu" och då kommer de kosta 200 kr st. 
Det finns även 1 rosa tubsjal som denna vecka kostar 75 kr, nästa vecka kommer den kosta 125 kr.
Är du intresserad så släng iväg ett mail till mig: carin.nystrom@hotmail.com



2 st vita och 1 rosa trekantssjal med kärleksknutar är till salu

Trekantssjalarna är ca 200 cm över axlarna. Alltså stora och mysiga!!




En rosa tubsjal som denna vecka kostar 75 kr 
Gör min virk-korg lycklig och befria den från dessa sjalar;)

1 kommentar:

  1. Jag är jättenöjd med min tubsjal , den är så snygg till min jeansjacka ! Jag kan verkligen rekomendera dessa sjalar !

    SvaraRadera