Sidor

Familjen Nyström

Familjen Nyström

torsdag 19 april 2012

Morgonpromenad!

Konrad och jag började dagen med en upptäcksfärd som blev en riktig långpromenad. Vågar man sig in på grusvägar och skogsvägar måste man ju se var de tar vägen=)))
Konrad blev ganska mör i benen efter den här promenaden...


Fy tusan matte...jag orkar knappt kravla mig fram till vattenskålen....

Själv ska jag dricka lite kaffe och ladda om inför mitt allra första träningspass på mitt alldeles sprillans nya löpband...

Jodå minsann, nu har jag ingen ursäkt för att inte kunna löpträna längre...tack vare  alla  fina gulliga människor som köpt saker från virk-kompisar...

 Lite virkning måste jag oxå hinna med innan vi får finbesök här ute på landet på eftermiddagen av Ulrika "pricken över i" Enocsson och hennes son William=)))

Alla ser väl att det är en mormorsruta som blir till, och det är inte den enda...många flera är redan virkade. Vad det ska bli kan jag inte avslöja nu, men det ska bli något väldigt speciellt till någon väldigt speciell <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar