Sidor

Familjen Nyström

Familjen Nyström

torsdag 5 april 2012

Virk-kompisar har ändrat utseende!!

Hejsan allihopa.
Konrad och jag tyckte det var dags att förnya oss lite här på bloggen. Hoppas att ni tycker om det nya utseendet=)
Tids nog kommer nya flikar med virkat till salu komma upp, bla sjalar med kärleksknutar, så håll utkik om du vill ha nåt snyggt att lägga över axlarna i sommar!!!
Dessutom vill Konrad och jag passa på att önska er alla en riktigt glad påsk!!!!!
Ät nu inte för mycket påskmat...och håll er borta från godiset;)  Själv kommer jag tillbringa större delen av påskhelgen på jobbet...och ja, några godisbitar kan nog slinka ner, men det är ju naturligtvis bara för att kunna hålla sig vaken dessa 30 natt-timmar som ligger framför mig...och absolut INTE för att jag är en godisråtta;))
Ha det gott!

Konrad och påsk-kycklingen Einar, en kompis som brukar hälsa på i påsk-tider..

2 kommentarer:

  1. Det blev ju jätte fint o lättläst ! Ses på Påskafton ! <3
    Kram o Glad Påsk !

    SvaraRadera