Sidor

Familjen Nyström

Familjen Nyström

tisdag 17 april 2012

Pryl-fodral...

Jag har en väldig förmåga att slarva bort mina hörlurar till mobilen,och då får man snällt be ungarna att få låna deras hörlurar när man ska ligga i ett varmt bad och lyssna på musik...
Men nu är det ju så att jag fått ett par sprillans nya rosa hörlurar av min man, och eftersom de är såååå fina vill jag ju verkligen inte tappa bort dem. Vad gör man då? Man virkar naturligtvis ett litet fodral till hörlurarna. Och det blev ju så himla himla sött=)
Nu är frågan om det finns flera slarvers där ute som behöver fösa in sina hörlurar i ett fodral, eller kanske behöver ha något att förvara huvudvärkstabletter i...eller parkeringspengar, tamponger, läppglans...you name it
Virka ett fodral själv, det är jättelätt...men råkar det vara så att du inte är någon hejare på att virka så maila mig så fixar jag det!!!
Vad kostar det då? 60 kr och du väljer naturligtvis färg själv.
Fodralet är ca 80 x70 mm, men storleken kan justeras lite efter dina behov.

Intresserad? Maila mig på carin.nystrom@hotmail.com

Virkat med halvstolpar och en söt liten blomma som utsmyckning. Detta är sommar!!!!

En knapp att stänga fodralet med, så att alla prylarna ligger på plats!

Jättefint med ett prylfodral till mobilfodralen. Detta lila fodral är en beställning från en tjej som gillar lila väldigt mycket. Vill du beställa ett eget mobilfodral så kostar de från 75 kr

1 kommentar: