Sidor

Familjen Nyström

Familjen Nyström

tisdag 24 januari 2012

Konrad träffar en triathlet!


De senaste dagarna har jag virkat på en beställning, en docka i form av en triathlet! En jätterolig utmaning som tillslut blev som jag hade tänkt mig. Jag kallar dockan för Heike, och har gjort mitt bästa för att göra verklighetens Heike rättvisa, som är en fantastisk och inspirerande personlighet!! Aldrig är jag så triggad att träna som när hon är i närheten. Kanske borde jag virka mig en egen Heike som kan fösa ut mig på spåret och se till att jag får lite motion i mellanåt;)
Nyfikna? Såhär blev resultatet:


Heike under tillverkning...Konrad är OERHÖRT intresserad!



Är det en blind bläckfisk med åtta armar...nääää det är en Heike...

Alla kan ha en dålig hårdag...även en triathlet!

Sådär Konrad, nu är Heike...din personliga tränare klar! Nu ska de där överflödiga kilona runt midjan bort;)

Okej Konrad, vi gör såhär: Jag tar mc:n och du försöker hålla jämna steg...

Öh du Konrad, upp och hoppa! Var har du tränings-andan egentligen? Vi har ju inte ens börjat träna och du är redan trött...

Du har rätt Konrad, det här är livet på en räkmacka (eller ryggen på en mops) Vila är ju också väldigt viktigt när man tränar hårt!!!!!




Vill du också att jag virkar en personlig docka åt dig? Maila mig med dina önskemål! Pris: 200 kr







2 kommentarer: