Sidor

Familjen Nyström

Familjen Nyström

fredag 13 januari 2012

Väldigt, väldigt söta skor


När jag fick mönstret till de här små söta baby-skorna i Converse-stil i min hand visste jag liksom redan från början att jag nog faktiskt måste iallafall prova att virka ett par...
Och eftersom man inte själv har några så små barn längre som skorna är avsedda för så passar det ju alldeles utmärkt att barnen fått en alldeles sprillans ny kusin den här veckan <3
Och eftersom denna lilla kusin är så liten att hon omöjligen kan veta vad internet är för något, törs jag lägga ut skorna till allmän beundran här på bloggen, utan att förstöra överraskningen för henne=)



Tack matte, det är precis min storlek...faktiskt!!

Nehe, de var inte till mig...
Men frågan är förstås om Konrad tänker släppa skorna ifrån sig...han verkar gilla dem mycket. Hmmm...Converse-skor för hundar kanske vore nåt?

1 kommentar:

  1. ÅÅÅ vad söta ! Amelia kommer att bli så fin, om Konrad släpper dem förståss ;) <3

    SvaraRadera