Sidor

Familjen Nyström

Familjen Nyström

onsdag 18 januari 2012

Vår-pimpade mobilfodral

Det var ju fantastiskt roligt att göra ett mobilfodral till min son, särskilt som han blev väldigt nöjd med det och dessutom (trots att han är i den tuffa åldern då inget man har får vara pinsamt på något vis) haft det med till skolan och visat sina kompisar. Det värmer ett virk-tokigt modershjärta!!
Jag blev lite inspirerad att göra ett även till mig själv, och istället för en minecraft-gubbe fick det bli ett vitt med ett enkelt svart hjärta på. Vilket i sin tur (när jag visat det för mina kompisar;) ledde till att jag fick en virk-beställning. Jättekul!!
Det bästa är att fodralen går att variera hur mycket som helst, från färger till blommor osv. Och just blommor känns ju väldigt mycket som en längtan efter våren och sommaren...något som kan behövas för att pigga upp denna trista och mörka årstid.
Vill du också ha ett mobilfodral så maila mig. Går att få i stort sett vilken färg som helst. De kostar från 75 kr st (beroende på vad man vill ha för ev. utsmyckningar eller mönster). Det enda jag behöver veta är vad det är för typ av mobiltelefon.
carin.nystrom@hotmail.com

Vitt fodral med svart hjärta gjort av virkade luftmaskor och en stor virkad blomma...

Tar man bort blomman blir det genast ett helt annat fodral...


Varför inte en blomma som enda dekoration...

eller flera småblommor samlade i en klunga...

Ett enkelt vitt är också fint!

2 kommentarer: