Sidor

Familjen Nyström

Familjen Nyström

onsdag 4 januari 2012

Tittskåp till salu

Det bästa med att ha en egen blogg är ju faktiskt att man kan marknadsföra sina egna produkter- och i mitt fall mina tittskåp.
Jag har fått lite förfrågningar om dem, vilket är jätteroligt och gör mig alldeles varm i hjärtat... och är man sugen på ett eget tittskåp går det ju alldeles utmärkt att beställa av mig=)

Pris på dockorna är 200 kr/st oavsett storlek
Ett litet tittskåp med plats för tre dockor kostar 350 kr
Ett stort tittskåp med plats för sex dockor kostar 400 kr
Virkade hjärtan kostar 50 kr/st
Ett komplett tittskåp med två dockor och ett hjärta kostar 775 kr

Självklart får man även beställa dockor utan tittskåp till...eller tittskåp utan dockor;)
Maila mig om hur du vill att dina virk-kompisar ska se ut, tex långt eller kort hår, mössa eller keps, färg på kläder osv. Tittskåpen finns i två storlekar, i det lilla får det plats max tre dockor och i det stora kan man klämma in sex dockor. Som ytterligare dekoration kan man få virkade hjärtan i skåpet, eller varför inte en hund eller kanske till och med en käpphäst;) Finns inget som är omöjligt, bara fantasin sätter gränser.
Mailadress: carin.nystrom@hotmail.com

Ett tittskåp med två dockor och ett hjärta kostar 800 kr

Hantverkardocka med hörselskydd

Söt tjej med klänning

Eller varför inte beställa hela familjen...Lillkillen har tom fått sitt kramdjur Bamsen virkat i miniformat för att passa hans virk-kompis

En hästintresserad tjej och en hantverkarkille. Lägg märke till käpphästen;)

Framöver ska jag tillverka bröllops-skåp med brud och brudgum som jag kommer lägga ut här på bloggen. En perfekt och oslagbar bröllopspresent!!

2 kommentarer:

  1. Du säljer vell inte Farfar o mig ?

    SvaraRadera
  2. Haha=) Nej då, det ska jag inte göra. Man kan ju inte sälja barnens farmor och farfar

    SvaraRadera