Sidor

Familjen Nyström

Familjen Nyström

fredag 27 januari 2012

Mobilfodral till salu!

Det är jätteroligt att mina mobilfodral blivit så omtyckta och att det har trillat in en hel del beställningar. Det är ni som bestämmer hur fodralen ska se ut.
För er som ännu inte riktigt har bestämt er hur ni vill utforma erat fodral kommer här lite tips.

Fodralen kostar från 75 kr (enfärgade utan utsmyckningar)
Med blomma eller annan utsmyckning från 85 kr

Som vanligt är det bara att maila dina önskemål till mig:   carin.nystrom@hotmail.com








En liten specialare till äldsta sonen: Ett minecraft-fodral

På baksidan av varje fodral sitter en Virk-kompisar etikett.

2 kommentarer:

  1. Tack så mycket för mitt fina fodral i vitt med ett hjärta på !!! <3

    SvaraRadera
  2. Jag förstår att dina mobilfodral är populära. Jag är såååå nöjd som har ett;)) Kram

    SvaraRadera